40 yaşına kadar 1 tane bile içmedim, stres ve mutsuzluk anında 1 tane yakarak başladım.
2 hafta sonra günde 1 paket, 6 ay sonra günde 2 paketi gördüm.
Tüm işim bilgisayar karşısında olunca 1 ay öncesine kadar günde 2 paketle devam etti.
Başlangıçta stresli anın çözümü idi ama sonra alışkanlık oldu.
Yaklaşık 1 ay önce beynimde yıldırım çaktı, çok saçma geldi günde 2 paket sigaraya para vermek.
Ayrıca her nefes alışımda ciğerimde sızı olduğunu da hissediyordum.
Kesin bir karar ile sigara paketi yarım iken son 1 tane içtim, çakmağı da içine koyarak çöpe attım.
İlk 5 gün çok zorlandım ama direndim. Bir taneden bir şey olmaz düşüncesi onlarca kez geldi zihnime yapmadım.
1 ay oldu ortalama. O günden sonra her sabah 06:00 - 07:00 arası spor yürüyüş, 07:00 de işbaşı.
Yeni bir hayatım oldu resmen. Bir çok sağlıkla ilgili pozitif durum zaten bilinen şeyler ama kendim için güzel bir karar almış olmanın mutluluğu yetiyor.
Bırakmak çok kolay vs. demiyorum, gerçekten zor ve zorluyor ama en fazla 4 5 gün. Sonrası büyük mutluluk.