Kendi adıma konuşuyorum kimse yanlış anlamasın

sigara içmek tamamen aptallıktır. Maddi,manevi tamamen zarar tek bir faydası yok.
12 sene önce klasik arkadaş ortamı vs. çocukken başladık bu illete 4 defa bırakmayı denedim başaramadım. Yaşı ufak kardeşlerimiz yada sigaraya başlamayı düşünenler vs. varsa aman diyeyim sakın bulaşmayın.