Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Küçüklüğümde biri içirmişti bayağı öksürdüm. Dedim bir daha asla içmem. O gün bugündür hiç içmedim. Hem param cebimde kalıyor onun yerine spora gidiyorum farklı şeyler yapıyorum. Hem çevreye zarar hem sağlığa. Yerlerde izmarit dolu. Hiç bir faydası yok ki strese iyi geldiğinide sanmıyorum. Gelse bile zararı dediğim gibi daha fazla. Umarım bir gün herkes bırakır.