sabah sabah yolda işe giderken sürekli sigara izmariti ve sigara içenleri görüyorum bir an düşündüm acaba neden sigara içiyorsunuz
kullanılan bahaneler
-derdim var içiyorum
-zevkine havalı gözükmek için içiyorum
-alıştırdılar bir kere bırakamıyorum
bu sık kullanılan bahanelerden bende dedim r10 da bir anket olusturayım anketi oylayın bakalım ne çıkcak
bahanesi farklı olanlar yorum da belirtsin