Eğer zamanınız varsa Apple’ın yeni işlemcilerini bekleyin. Fark oluşturabilir, fiyatlarda düşme yaşanabilir. İkinci seçenekte ekran kartı diğerine göre çok baskın. Eğer ağır grafik işlemleriniz yoksa tercih etmeseniz olur. Ama grafik işiniz varsa ikincisini almanız çok daha mantıklı