TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen gün sanayiyeye gittim sabahtan. kahvaltı sandviç çay aldım . konuşurken duydum bu işi bırakmayı düşünmüyorum diyor adam arkadaşına
Düşünmez tabi eğer yaptıklarını beğendirip, güzel esnaflık yaparsan çok iyi paralar kazanırsın.