Orgazine sanayilere yakın yerlerde minibüs tarzı bi araçla sabahları çay sandoviç sat. Şahsen işsiz kalırsam düşünüyorum.
geçen gün sanayiyeye gittim sabahtan. kahvaltı sandviç çay aldım . konuşurken duydum bu işi bırakmayı düşünmüyorum diyor adam arkadaşına