GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsini tek tek cevaplıyım

1- gayet memnunuz
2- biz aynı anda maks 4 hesap kasıyoruz bence olması gereken de bu 1 hesapta ise aynı anda iki işlem yapıyoruz
3 - butik sayfalarıyla da çalışıyoruz ve geri dönüşler fena değil , hatta bu sıralar araya bayram girmesi , yoğunluk vs ile birlikte bi aksama olmasaydı direk çok iyi diyebilirdik
şahsım adına şunu öneriyorum kendinize yan sayfalar kasabilir ve bunlarla ana hesabınızı besleyebilirsiniz tabiki bunun için epey bir bilgisayar başında zaman geçirmeniz gerekebilir başlarda
ayrıca profilimde bulunan sabit konuya da bakabilirsiniz instafly ile alakalı
Sunucu gerekli mi peki? Ve özellikleri min ne kadar olmalı