Şimdi e-ticaret yaparken bu verdiğimiz yıllık 1k-2k devede kulak kalıyor. Yani benim merak ettiğim; bu paket, bu parayı hak ediyor mu?
Örneğin Veridyen kullandığımı varsayalım, çok daha uygun fiyat. Pek tanınmamış(ya da ben henüz tanıyamamışım, bilmiyorum), tahminimce çokta büyük olmayan bir firma. Bugün bir problem yaşamıyor ama yarın yaşadığım problemde ne kadar destek sağlayabilecek, personeli ne kadar bilgili ve deneyimli? Yani ben zihniyetim şu an şunu düşünüyor; kesinlikle problem yaşamayım, yaşarsam şayet anında çözülsün ve site performansı çok iyi olsun. Ha bir de şu var, bugün ya da yarın bir çok woocommerce eklentisine ihtiyaç duyabilirim. Bunlara ücretsiz erişim veriyor.
Gerçekten tarafsız düşünürsek gözü kapalı güvenilecek bir firmamı, ve aldığım hizmetler için ödeyeceğim tutar fazla mı yoksa yerinde mi
hocam açık konuşmak gerekirse natroyla çalışıyordum, destek göremedim.ve site üzerinde kesintiler oluyordu.3 yıldır çalışıyordum ve binlerce liralar verdim.Bu son sene fiyatlar 3 katı arttı nerdeyse ciddi bir arayış içerisine girip ben veridyen ile çalışmaya başladım.