Ben de bundan korkuyorum hocam işte. Görüyorum 100 TL lik ürünlere 150 TL'lik vergiler çıkabiliyor. Bunun mutlaka kriterleri olmalı diye düşündüm ben de.
Geçen sefer dövme için iğne getirmiştim 10 kutu. Bu sefer tanesi 50 TL olan Led yansıtıcıdan 6 tane almayı planlıyordum. Elektronik aksam olduğu için ne kadar vergi koyarlar acaba.
Buna uygun bir mevzuat yayımlanmamış mi ticaret bakanlığınca. Mutlaka bir yerlerde belirtilmiştir diye düşündüm.
Uygun bir mevzuat var tabi ki. Gümrük müşavirlik firmasında çalışıyorum. Danışmanlık alırsanız daha sağlıklı olur.