O ürünlerin size gelmesi şans olmuş. Gümrüğe sevk edilseydiniz. Gtip numarasına göre vergilendirme ve KDV çıkacaktı. Elinizde ödeme makbuzu olmadığından kkdf ödeyeceksiniz. Müşavirlik masrafları çıkacak ardiye oluşacak. Hani her seferinde 15 TL verip kurtulamazsınız diye düşünüyorum.