Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


4-) Telefonda dakikalarca, hatta 1 saati süren görüşmenin sonrasında karşı taraftan onay alınması fakat dönüş alınamaması...
Sırf bu yüzden hiç kimse ile telefonla görüşmüyorum. Adam yarim saat telefonda bir şeyler anlatıyor sonra kaybolup gidiyor. Siz kaybettiğiniz zamanla kalıyorsunuz.