Şu twitter kapatılsa üzülmem, her hafta atatürk düşmanları hashtag açıyor. İşe yaradığı yok direk kapatsınlar zaten vergide vermicekmiş galiba bahane olur
Hocam tamamen ilkel bir çözüm. "Atatürk düşmanları hastag açıyor" o zaman kapatmalıyız. Nereden bakarsanız mantıksızlık.İnsanları eğitmedikten sonra, herşeyi kapatalım. Değişecek şey nedir?