phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu twitter kapatılsa üzülmem, her hafta atatürk düşmanları hashtag açıyor. İşe yaradığı yok direk kapatsınlar zaten vergide vermicekmiş galiba bahane olur
Hocam tamamen ilkel bir çözüm. "Atatürk düşmanları hastag açıyor" o zaman kapatmalıyız. Nereden bakarsanız mantıksızlık.İnsanları eğitmedikten sonra, herşeyi kapatalım. Değişecek şey nedir?