LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en son ben numara onaylı açıcak bir sistem hazırlamıştım userler panellerde işlem yapılmadığı için bıraktım duruyor bi kenarda
Hocam hesap açma derken kapanan hespları açmadan bahsediyorum