barisyildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o derece ha yarın almayı düşünüyordum bende
Belki bende farklı olmuştur fakat tavsityem bırakırken habire birşeyler yemendir yanından leblebi olur çerezlik birşeyler olur sakın ayırma. Umarım bırakırsın hocam kolay gelsin