gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl nikotin sakızı verdi arkadaşlar bırakıyorsun dediler iyi hoş tamam dedim tadı dilimi garip yaptı ve sigara yaktım tekrar şuanda yorumları okumak içinde 1 tane yaktım kolay gelsin hocam
hiç faydası olmadı mı yani sakızın