mesutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 hesap aç her birinden günde 100 pin at hepsini a.com için at akşama banlanırsın.
10 10 a.com. b.com için at, bir kaç gün sonra shadow.
ancak ister 100 ister 10 at ama bunu yaparken, bunun x50 katı repin yaparsan keyifle pinlersin
senin a.com paylaştığın 1000 pin içinde 20 tane olacak. 20 pin içinde 20 değil

bu arada proxy gereksiz değil. proxy kullanabiliyorsan kullan. ya da modemi resetle proxy önemli ama işi bilenlerden şu proxylerin farklarını tam anlamyla öğrenmem lazım. ipv4,v6, http vs.

Repin'in bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Kişi veya pinterest algoritması farkedip banlanmam kolay olmaz değil mi? Ben kendi site logomu ve 1-2 edit ile, orjinal resim oluşturup pinliyordum. Teşekkür ederim