Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanırım şarj tutuyor. 3 aydır akü boşta ve kullanılmadı şuan 12.3 volt göteriyor. Bu durumu sizde yorumlar mısınız
O akü muhtemelen sağlam. Arızalı olsa 3 ayda 8 voltun altına çökerdi standart şarjlada kurtarmazdın.