Merhaba, seri bağla diyen arkadaşın muhtemelen küçük ama önemli bir bilgi eksikliği var, ezbere iş yapıyor sakın bağlama sisteme zarar verirsin. Eski akünün şarj tutup tutmadığını bilmediğini söylemişsin. Onu kontrol et şarj tutmazsa diğer aküyü sürekli boşaltır. Sağlamsada 1- Şarj süresi uzar. 2- Fazla akım çekeceği için sistemde koruma varsa arızaya düşürebilir. 3- Eski akünün kapasitesinde düşme olacağı ileri zamanlarda sağlam akünün ömrünüde etkileyebilir.
Hocam sanırım şarj tutuyor. 3 aydır akü boşta ve kullanılmadı şuan 12.3 volt göteriyor. Bu durumu sizde yorumlar mısınız