Merhabalar, kız arkadaşımla dışarıda akşam yemeği yemek istiyoruz. Fiyat olarak orta - üst seviye olabilir. Gidip memnun kaldığınız yerler neresidir? Biraz da olsa kaliteli bir ortam istiyorum.