hocam son 1 haftadır sürekli gözüme çarpıyosunuz ve sürekli bu iş artık bitti diyorsunuz. madem bitti, olmuyor, neden bu kategoride insanlara negatif basmaya devam ediyorsunuz? boşverin kendi yolunuza dönün işte?
Biz bitti demeden bitmez hocam pinterest. En son dibine ekmek bile banarız.