PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal opera kullanıyorsanız opera gx deneyebilirsiniz çok daha kullanışlı normal haline göre.
AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen beni delirtiyor ama evet normaline göre daha kullanışlı bana göre de
Opera gx indirdim şimdi aynı olmasından dolayı bir sıkıntı yaşamayacak gibiyim kenar çubuğu problemi bunda yok gibi duruyor fakat çok karanlık, siyah bir tasarımı var.
Açık bir renk ile değiştirmenin bir yolu var mı?