PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal opera kullanıyorsanız opera gx deneyebilirsiniz çok daha kullanışlı normal haline göre.
Bazen beni delirtiyor ama evet normaline göre daha kullanışlı bana göre de