Merhabalar, opera kullanıp aynı sorunu yaşayan arkadaşlar mevcut mu diye merak ediyorum.
Opera son güncellemelerden sonra epey bozmuş durumda. Kenar çubuğu: http://prntscr.com/txo5gz sık sık kendiliğinden kayboluyor. Orada her seferinde seçtiğim, whatsapp, instagram ikonları da kayıp oluyor.
Ayarlara girip her seferinde tekrar aktif etmek zorunda kalıyorum. Çok can sıkıcı bir hal aldı yıllardır alıştığım ve tüm verilerim burada olduğu için bırakmak da istemiyorum ama çare bırakmıyorlar.
Bu durum sadece bende mi böyle yoksa yaşayan var mı?