GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oto mesaj o
evet oto mesajın farkındayım. oto mesaj sonrasında yazdıgım soruya kendısı oto olmadan cevap verdı . oto mesaj olmayan bir mesaj attı