Merhaba geçen ay Nega Twitter Araçlarını satın aldım. Öncelikle belirteyim satıcıdan memnun kalmadım.
Alırken yazdıklarıma anında cevap veren satıcı, aldıktan sonra bir kaç sorumda cevap dahi vermedi.
Sanırım alana kadar destek veriyor

Sizden bir ricam var. Amacım hesabımı spama sokmadan risksiz bir şekilde emin adımlarla hesabımı büyütmek.
Hangi ayarlarda ne şekilde kullanmam gerek?