Yıl 2015, belkide ilk manjaro sürümünü kullanıyorum, tam hatırlamıyorum. Tereddütler içersindeydim. Windows 8.1 çökmüş, ebedi hayata göçmüştü. Sonra bir an dedim farklı şeyler, farklı şeyler denemeliyim. Ve soluğu Manjaro da aldım. O gün 1GB belleğe sahip bilgisayarda onlarca Chrome sekmesini sorunsuz çalıştırıyordum. Şuan 16GB yine aynı yer Manjaro.
Linux özgürlüktür, yönetim tamamen sizin elinizdedir. Dizginler sizin elinizde yani.
Bugün tüm R10 halkını özgürlüğe yani Linux'a davet ediyorum.
Gelin pişman olmayacaksınız.
Linux hakkında tereddütleriniz ve sorularınız varsa okuyun;
Linux nedir, linux hakkında her şey!
Manjaro ve Mint arasındaki farklar nelerdir? Çok üst düzey kullanıcı olmayanlar için Mint daha mı ideal? Günlük işler için yani.