Hayırlı işler, başlık fiyatı ucuzmuş. Sonradan içeriktekiyle değiştiyse eh...

Lakin, gerçekten merak ettiğim, r10a üye olupta wp kurmayı bilmeyen biri varmı, gerçekten kurduran oluyor mu 21. yy'de..