Merhabalar Apple cihazımın bağlı olduğu mail adresi kitlendi . 2 senedir kitli ve benim için çok önemli bir mail adresi . Hesaba giriş yapıyorum engellendi diyor çok fazla şifre değişikliği vs diyor . Hotmail ile nereden iletisime geçebilirim . Kendi kurduğum bir mail adresi