wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 1 ay önce konu açtım ülkeyi kurtaracağız dedim. piyasanın altına araç koyacağız dedim güldüler
çok mantıklı bence zaten böyle yükselttiler böyle de düşer