8 gün sonra foruma giriş yapabildim mail atmıştım detay@r10.net adresine ama geri dönüş yapılmadı yoğunluk var sanırım bilmiyorum .Telefon ile şifremi sıfırladım öyle giriş yaptım foruma
Ancak dediğim gibi yeni temada foruma girişte bazı üyeliklerde sıkıntı var büyük ihtimal çünkü daha önceki şifrem doğruydu kabul etmedi mecbur sıfırlamak zorunda kaldım