dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de insanlarda eskisi gibi para yok.Bir şeyi alırken bin kere düşünüyorlar. Yerinde olsaydım yurt dışı pazarını seçerdim.
Maalesef doğru