Apple bu tür şans eseri bulunmuş yazılımsal sorunlara sadece teşekkür mesajı iletiyor ki haklı da arkadaş yanlışlıkla bir açık bulmuş teşekkür aldığına şükretsin büyük bir problem bile sayılmaz bulunan şey. Paylaşmış olduğunuz instagram profiline de göz gezdirdiğimde kendini yazılımcı whitehackker olarak felan ilan etmiş tebrik ediyorum.. Ayrıca şuan da ios sistemi içerisine sızma gerçekleştirebilen tüm konularda apple özel olarak kişi ile iletişime geçiyor bunu yapan kişilerde bu arkadaş gibi ücretini almadan açığın nasıl kaynaklandığını söylemiyor sadece sonucu gösteriyorlar ve anlaşma bu şekilde devam ediyor.