Aslında devlet ve otoriter sitelerin nasıl yükseldiğini, Covid ile nasıl beslendiklerini, neleri doğru yaptığını, EAT kısmına nasıl yaklaştıklarını ve e-ticaret sitelerinde YLYM kısmından bahsederek sorunuza cevap verecektim ama tavrınızdan dolayı bir şeyler yazmamın boş olacağını anladım Buradaki çoğu insan sabah çalışıyor akşam da sitesinden ek para kazanmak istiyor haliyle güncellemeleri, analizleri doğru düzgün takip edemiyor. SEO'cular da vakti boş, site incelemesi yapıyor ya da analizlere, yorumlara bakıyor.