Konu
R10 sorun mu var? (Bildirim değil)
08-08-2020, 22:11:20
#14
xcyber
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
jtm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu konu ne zaman açılacak diye bekliyordum butonuyum
Hocam pm gönderecektim ama olmadi problem olduğunu anlayinca yardimci olmak amacli acim dedim.