Konu
R10 sorun mu var? (Bildirim değil)
08-08-2020, 22:10:48
#13
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Yaşadığım 3 sorun var bugün;
1-Sık sık donuyor(internet ve cihaz kaynaklı değil)
2-Profil görüntüleme tıklayınca olmuyor.
3-Yeni gelen kaydırma özelliği konuyu okurken kendi kayıyor.
@
EftalBulut
;