Konu
R10 sorun mu var? (Bildirim değil)
08-08-2020, 21:55:18
#2
Nevo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
xcyber adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, profile tıklayıp ozel mesaj göndermek istiyorum ama olmuyor. Bir bende mi boyle?
Bendede öyle