ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
The platform (film)[Sonu Efsaneydi] vish a vish[Pek Beğenmedim],narcos,el chapo[Sevdim Biraz Baktım Devam Edicem], the witcher[izledim]+, Sherlock[izledim]
Hocam ben daha baş edemeyeceğim 😂