linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşımın sorusunu iletmek istiyorum:

Siz Karadağ'da mı yaşıyorsunuz? İşlemler için yanınıza gelebilir miyiz? Mümkünse şirketin kuruluş aşamalarında ve oturum başvurusunda yanınızda olmak istiyorum.
Turist olarak gelebilirsiniz yardımcı oluruz. Şirket kuruluşu diğer işlemler de beraber yaparız.

Not: hastane yatışım oldu pazar akşamı pm isteyenlere dönüş yapabilirim ilginize teşekkürler