Öncelikle herkese merhaba! Dün tatilden dönerken arabada aklıma bir soru takıldı, bugüne kadar ne başardın? Bu soruyu kendime sorduğumda hala kendimi tatmin edecek bir başarım olmadığının farkına vardım. Sizinde değerli düşüncelerinizi merak ediyorum, bu hayatta neyi başardınız?