barbarbar338 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100tl üstü ettiği hesaba girmeden bile belli oluyordur yani
ancak insanlar çok tuhaf bir şekilde her şeyi ederi altına almaya çalışıyor ederi kadar ücret sununca da "hadi *** oradan beni mi yiyon..." diyorlar ?
Her insan düşündüğünüz gibi olmuyor yalnız. Fazla kasmamak lazım