erdem771 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum OW ve saati yüksek olan hesaplar pahalı oluyor

Edit: Attığın hesap 100₺ üstü eder haberin olsun
100tl üstü ettiği hesaba girmeden bile belli oluyordur yani
ancak insanlar çok tuhaf bir şekilde her şeyi ederi altına almaya çalışıyor ederi kadar ücret sununca da "hadi *** oradan beni mi yiyon..." diyorlar ?