Merhabalar, facebook işletme hesabım üzerinden bir reklam hesabı oluşturdum. Faturalandırmayı müşterimizin girmesi için onu reklam hesabına davet ettim. Kendi faturalandırmasını girdi ve reklamlar yayınlandı. Fakat bunun için full yetki vermek zorunda kaldım. Sadece faturalandırma için bir yetki grubu giremedim. Bu tür ödeme şekli reklam sahibine bırakılan zamanlarda sizler nasıl bir yol izliyorsunuz? Çünkü şuan müşteri reklam hesabından beni atabilir ve reklamı kendi yönetmeye devam edebilir. Buda verdiğimiz hizmeti riske atar tabi ki.