şöyle bir örnekleme yapabilirim hocam, binamız 4 katlı . modem 1. katta yan yana 2 daire arasında problem yok ancak binanın çatısındaki dairemden bağlandığımda %40 civarı çekiyor diyebiliriz buda genel olarak modemlere bakarsak mükemmel denebilir
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim, bu da aynı daire kullanımında sorunsuz olacağını gösteriyor.