Kiracıyı ev satılmadıkça yada kendiniz oturmak zorunda kalmadıkça çıkaramazsınız. 2019 Aralık'ta kira sözleşmeniz bitmedi. Yenilendi. Ayrıca evi yeni alan ev sahibi de evi alır almaz 1 ay içerisinde ihtar çekmediyse geçmiş olsun. İhtar çekmişse de 6 ay oturma hakkı var. Öbür türlü ev satılmadıysa 10 yıl çıkaramazsınız.
Ev satılmamış sanırım henüz.
Evi alan ev sahibi mutlaka 1 ay içinde kiracıya ulaşmak şartıyla ihtarname çeker. Kiracının 6 ay oturma hakkı vardır. Ama kira sözleşmesi Aralık ta bitiyorsa 6 ay değil Aralık ayına kadar kalma hakkı var.