Emlakçıya para kazandırmamak için işi kendiniz yapmaya çalışıyorsunuz onu da eksik yapıyorsunuz sonra bu tür problemlerle karşılaşıyorsunuz. Emlakçıya 1 kira + ilk girişte kira bedeli kadar para alacaksın deyip vereceksin emlakçıya 12 ay yerine 11 ay para alacaksın. Şimdi küçük bir pürüz nedeniyle aylarca bekleye dur. Emlakçıda olsaydı emlakçı çekerdi ihtarnameyi kalamazdı 1 saniye evde. Geçmiş olsun. Hayatınızda profesyonelleşme ve kurumsallaşmayı ön planda tutun.