kontrat yenilenmediyse ödemeler resmi olarak size yapıldıysa kira kontratı otomatik olarak 1 sene uzar.
eğer ödemeleri elden aldıysanız resmi olarak banka vs araya girmediyse bu seferde çift taraflı sorunlar çıkabilir ama ne problem olur onu bilmiyorum.
2- sözleşmede zam miktarı belli ise kirayı eksik aldığınızı belirterek sözleşmenin fesihini araştırabilirsiniz.
sözleşmedeki gibi zam olmadıysa tabi 1 tl bile olsa eksik eksiktir.
noter vs gibi işlemleri yapmazsanız kolluk kuvvetleri böyle şeylere dikkat eder.hukuk biraz karışık