huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev satıldığı için çamura yatıyor sözleşmem otomatik yenileniyor diye söylemişler buna ve bu yüzden 2020 sonuna kadar vaktim var diyip çıkmıyor

Yeni ev sahibi ihtar çekecek öyle çıkar umarım
Tavsiyem ev bulmasında ve taşınma parası konusunda yardımcı olursanız kiracı taşınmaya yanaşır.Onun dışında hiç birhakkınız mevcut değil .Daireyi satsanız bile yeni evsahibi 6 ay beklemek zorunda kiracı bu durumdada çıkmak istemezse mahkeme yoluna gidilmesi gerekli o da uzun sürer .