Benim onaylı adsense hesabım vardı, aynı mail ile admoba giriş yaptım direk. Sonra 25 usd ödeme yaptım ve uygulama yükledim. Şu anda aynı mail hem adsense hem de admob üzerinden gelir tek havuzda toplanıyor.