Ek olarak
@EftalBulut; hocam;
Gelen bildirimi açmaya çalıştığımda açılmıyor. Sağ tık yapıp yeni sekmede aç dediğim zaman açabiliyorum.
Farklı PC ve tarayıcılarda da denedim aynı sorunla karşılaştım.
Bilginize,
Şuan bu alıntılamada bile aynı sorunu yaşadım

Sağ tık yapıp geldim buraya.
Bende oluyor mobilde masa üstünde
Bunun gibi yani
2. Sorun:
Arkadaşların da dediği ve kendi test ettiğim üzere Konuya yazılan mesajlar da açılmıyor..
Örnek :
https://youtu.be/5N_jXMXhycM
hocam